Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)
Üdvözöljük a TOP MunkaVédelem Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) oldalán! Itt összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszokat, hogy segítsünk Önnek eligazodni webáruházunkban és szolgáltatásaink között. Ha nem találsz választ kérdésére, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
1. Hogyan adhatok le rendelést?
- A rendelést webáruházunkban adhatod le a kiválasztott termékek kosárba helyezésével, majd a "Rendelés leadása" gombra kattintva. Kövesd az utasításokat a szállítási és fizetési adatok megadásához.
2. Milyen fizetési módokat fogadnak el?
- Elfogadjuk a következő fizetési módokat:
- Bankkártyás fizetés (Visa, MasterCard)
- Személyes átvételnél készpénz
- Banki átutalás
- Utánvétel
3. Mennyi a szállítási idő?
- A szállítási idő általában 2-5 munkanap, de a pontos idő függ a rendelés mennyiségétől és a szállítási címtől. A rendelés visszaigazolásakor pontosabb információt küldünk.
4. Mennyi a szállítási költség?
- A szállítási költség függ a rendelés összegétől és a szállítási címtől. A pontos szállítási díjat a rendelés leadásakor láthatod. Egyes esetekben ingyenes szállítást is biztosítunk.
5. Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
- A rendelés leadása után egy nyomonkövetési számot küldünk e-mailben, amely segítségével online követheti rendelése státuszát.
6. Fizethetek bankkártyával a futárnál?
- Igen, utánvétes csomagok esetében van lehetőséged a futárnál bankkártyával fizetni. Kérjük vedd figyelembe, hogy utánvételes fizetési mód csak csak 5 000 Ft és 150 000 Ft közötti kosárérték esetén választható. (kosárérték: megrendelt termék(ek) összértéke a szállítási költség nélkül)
7. Szállítottok Külföldre?
- Igen, minden információról kérlek vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
8. Hogyan tudom ellenőrizni, hogy jó-e rám az adott méret?
- Amennyiben bizonytalan vagy a méretválasztásban érdemes felkeresned a termék oldalakon található mérettáblázatainkat. Ha a táblázatok áttekintése után még mindig nem tudod melyik méret lenne számodra az ideális, akkor fordulj nyugodtan telefonos ügyfélszolgálatunkhoz ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésedere.
9. Mit tegyek, ha nem megfelelő terméket kaptam?
- Ha nem megfelelő terméket kaptál, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a rendelés számának megadásával. Minden erőnkkel azon leszünk, hogy minél előbb orvosoljuk a problémát.
10. Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
- Termék visszaküldése esetén kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A visszaküldési címkét és az utasításokat e-mailben küldjük el. A visszaküldési feltételeket részletesen megtalálod weboldalunk "Vásárlási feltételek" oldalán.
11. Van garancia a termékekre?
- Igen, minden termékünkre garanciát vállalunk. A garancia részleteiről a termékleírásokban, illetve a "Garancia" menü oldalon tájékozódhatsz.
12. Mennyi garancia van a termékekre?
- A szavatossági szabályokat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) részletezi. Ennek értelmében a kellékszavatossági igényeid benyújtására 2 év áll rendelkezésedre, ez a két év két részre tagolódik:
- A vásárlás napjától számított 12 hónapon belül ha bármilyen hibát vagy rendellenességet észlelsz, nyugodtan keresd fel ügyfélszolgálatunkat. A jótállási folyamatunk részleteit a Garancia oldalon találod meg. A hibás/kifogásolt terméket kérjük ne használd tovább, késedelem nélkül jelezd felénk, nem szeretnénk ha megsérülnél.
Fontos tudnod, hogy a törvény szerint az eladást követő első hat hónapban bekövetkező meghibásodás esetén automatikusan fel kell tételezni, hogy a hiba a termékben az eladásakor már benne volt, kivéve ha a vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen.
Cégünk minden esetben igyekszik a lehető legrugalmasabban kezelni a garanciális reklamációkat, ezért érdemes jelezni a felmerülő problémákat. - Amennyiben kifutottál az első 12 hónapból, továbbra is fordulj hozzánk bizalommal, kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre és a tőlünk megszokott rugalmassággal igyekszünk megoldást találni problémádra.
A vásárlástól számított 12 hónapon túl, a 2 éves időtartam végéig kétség, vita esetén a vásárló saját költségén bizonyíthatja, szakvélemény által, hogy a meghibásodás oka már eladáskor benne volt a termékben. Amennyiben a szakvélemény alátámasztja a reklamációdat és ezt cégünk elfogadja, úgy nem csak a vételárat, de a bevizsgálás költségét is megtérítjük.
Sajnos többször találkoztunk már olyan garanciális igénnyel amit nem állt módunkban teljesíteni.
Néhány ilyen eset:
- Sarokcsiszolóval, ásóval vagy egyéb tárgyal/eszközzel felhasított, megrongálódott felső résszel rendelkező cipőt nem tudunk cserélni
- Sérült, lyukas felső résszel rendelkező vízhatlan cipő beázása
- Gyögyvászon és vászon felső résszel rendelkező lábbeli felső része elszakadt, miután ráöntötték a betont és az megkötött rajta
- Talpátszúrás védelem nélküli lábbeli talpa kilyukadt, mert éles tárgyra/szerszámra lépett.
- A cipő talpából hiányzik/kiszakadt egy darab, miután egy éles tárgy/szerszám kettévágta a lábbeli talpát
Összességében kijelenethető, hogy a külső behatás (legyen az tárgy, szerszám, vagy bármely munkaanyag) által okozott kárt, nem tudjuk garanciális ügyintézés keretein belül megtéríteni.
13. Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?
- Ügyfélszolgálatunkat az alábbi módokon érheted el:
- Telefon: +36 30 508 5037
- Email: ugyfelszolgalat@topmunkavedelem.hu
- Kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével weboldalunkon
14. Van lehetőség céges vásárlásra és egyedi ajánlatkérésre?
- Igen, céges vásárlóinknak egyedi ajánlatokat és kedvezményeket kínálunk. Kérjük, vedd fel a kapcsolatot vállalati értékesítési csapatunkkal a ertekesites@hanzamunkaruha.hu email címen.
15. Hogyan értesülhetek a legújabb termékekről és akciókról?
- Iratkozz fel hírlevelünkre, és kövess minket közösségi média csatornáinkon, hogy elsőként értesülj újdonságainkról és akcióinkról:
- Facebook: facebook.com/topmunkavedelem
- Instagram: instagram.com/topmunkavedelem
16. Hogyan használhatom a kuponkódokat?
- A kuponkódokat a rendelés leadása során tudja megadni a "Kuponkód" mezőben. A kedvezmény automatikusan levonásra kerül a végösszegből.
17. Kell-e ápolni a munkavédelmi lábbeliket?
- Természetesen igen! Sokan úgy gondolják, hogy a munkavédelmi cipőkkel, bakancsokkal nem kell törődni, nem kell őket ápolni, mert "hát úgy is bírja". Igen, valóban nagyobb igénybevételre tervezik őket, mint az utcai lábbeliket, de ez nem jelenti azt, hogy örök életűek, sőt. Amennyiben fontos számodra, hogy egészséges viseletet és hosszú élettartamot produkáljon a lábbelid igen is nagyon fontos, hogy gondozd és megfelelően karbantartsd.
18. Milyen védelmi fokozatú lábbelit válasszak?
Mindig azt szoktuk javasolni, hogy először tájékozódj a munkáltatódnál, hogy milyen elvárásoknak kell megfelelnie a lábbelidnek, mik a minimum kövteletelmények. Ha már megvan, hogy mire van szükség, de esetleg a pontos védelmi szint besorolását nem tudod vagy szeretnél tájékozódni, írj nekünk, vagy olvasd bloggcikkünket ami erről szól.
Természetesen ha kérdésed van vagy nem vagy biztos a választásban, nyugodtan fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, akár telefonon, akár üzenetben.
Néhány általános példa
- Építőipari kül- és beltéri munkavégzés - S3
- Építőipari beltéri munkavégzés, épületasztalos - S1P
- Raktár, általános üzemi terület, futár, bútorasztalos - S1
Ha további kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. Köszönjük, hogy minket választott!
---
TOP MunkaVédelem - Biztonság mindenek felett!